jueves, 10 de junio de 2021

Recital de maig. José Sánchez del Viejo

 

NO TROBARÀS LA MAR


Si un dia véns a casa
te mostraré es jardí,
un núvol que tenc al pati
i la flor de gessamí.

No trobaràs la mar.
La mar fa temps que va fugir.
Un dia se'n va anar
i em va deixar aquí.

Deixaré sa feina per tu,
ses eines damunt sa taula.
Tancaré bé sa finestra
i es vent no em robarà cap paraula.

No trobaràs la mar.
La mar fa temps que va fugir.
Un dia se'n va anar
i em va deixar aquí.

Trobaràs noves flors
i fruites a sa taula,
i una cançó per a tu
que fa temps que tenc guardada.

No trobaràs la mar.
La mar fa temps que va fugir.
Un dia se'n va anar
i em va deixar aquí.

I més tard, quan te'n vagis,
serà l'hivern cada nit.
Jauré en el mateix llit
amb la fredor en els llavis.

No trobaràs la mar.
La mar fa temps que va fugir.
Un dia se'n va anar
i em va deixar aquí.



María del Mar Bonet

Recita José Sánchez del Viejo

MIRA EL VÍDEO

ESCUCHA AQUÍ LA CANCIÓN  



No hay comentarios:

Publicar un comentario

A LOS AIRES DE ENTONCES de Jesús Pico Rebollo. Revista poètica 1.28

      Cuando se tiñen de olvido los recuerdos el corazón preserva el paisaje primero de los ojos: los días azules, la luz alta, la...