martes, 29 de octubre de 2019

Jaume Baigual, l'enyor dels records



                            
                                                   

                  R E C O R D S                 



  Recordo els setze anys,
quan et vaig estimar
on les pors i covardies
em frenaren i reprimien
no em deixaren manifestar.

Ara, que ja tinc blanc el cap
i els records em són enyors.

Ara, que les pors són ombres
i les ombres no em fan por.

Ara, et dic amb gran honor
el molt que et vaig voler;
no sabia ni com dir-ho
no tenia més saber.

Ara, t’ho dic sense gens de por
i en dir-ho, em fa sentir millor.


                                                           Jaume Baigual i Rusiñol
                                                       (El poeta de Sentmenat)


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Félix Maraña

  (Aunque ahora dan a luz, entonces las madres parían. Entonces, por 1953, las madres sólo tenían obligaciones y carecían de los derechos fu...