miércoles, 24 de abril de 2024

EL BRESSOL de Carmina Ferreres. Revista poètica 1.24



 

Sento les meves cuixes molles, doll de l’aigua de la vida

i sofreixo els forts espasmes mentre abraço la rodonesa del meu ventre.

 

Obro el meu ésser a una filla

 volguda                                             

 esperada

                                                                                       desitjada          

                                                                                                           Estimada en mi,

                                                                                                            dins de mi.

                                                                                                            En un oasi de sorra d’or.

Desitjo fondre’m amb tu.

Et vull arrapada al pit.


Massa aviat, les terribles paraules:                                               

                                                              no hi ha batec

 

 Esgarrapada al cor

preludi de la mort.

 

Llarg i feixuc el temps d’espera,

suor i fluixos corporals.                         

Clamor aprimat de la gola enfora,

Mans amoroses recollint la sang inútil .

Ventre buit.

Per ulls, llacs salats,

 glaçats.                                                                

 

I et vaig parir.

I et vaig tenir en els meu braços per primera i última vegada

Eres meva,

                     meva

                               meva...

 

Vas néixer en un silenci esfereïdor. 

Plor enyorat.

 

Estaves tèbia encara

Les dues érem en l’aridesa d’un desert polar.

Les teves manetes en les meves...

 

Els meus pits que vaig assecar, t’esperaven...

i la robeta

i la cambra acabada de pintar

i el bressol buit

i el teu somriure pintat en un núvol.

 

Vaig anar cap a casa sense tu.

 

En el record miratges i miratges.

 

Petites vides ,fugides,

                                en altri vives

 

De bagatge: l’empremta

del teu peu

en la sorra del desert.                                                              

 

Carmina  Ferreres 

Maig del 2019

2 comentarios:

  1. Carmina, esgarrifances al llegir aquest escrit, mol ben escrit per cert, que reflexa una de les pitjors situacions que pot viure una mare. Clarament dit i quasibe dibuixat amb la teva manera d'escriure : directe, sense, embuts, gráfica, descriptiva.

    ResponderEliminar
  2. Carmina, no hay un dolor mayor, pero envuelto en una gran dulzura. Pero es algo que acompaña una vida, porque no hay otra, que seguir amando. Pero ese amor ilumina el mundo.
    Felicidades por un poema tan exquisito y entrañable,

    ResponderEliminar

UTOPÍAS FALLIDAS de Luis Arranz Boal. Revista poètica 1.27

  Las esperanzas perdidas son utopías fallidas.   La vida es un espejismo que se va desvaneciendo. ¡Sales a comerte el mundo! ...